2011-09-03

當向公眾分享及發佈作品時,亦代表這份作品已進入完成階段,宣告完結這3個多月的長期爭戰。
於最後一段動畫加上過場效果,及滙出時,這刻感覺,有點不捨。

2011-07-23

甜言蜜語



甜言蜜語

福音樂園夏令營I Choose插曲(2011年7月23-25日)
唱:朗喬‧妍妍
導:William 曲/編:家駿 詞:斌‧Cha‧家駿

每雙小眼睛 每聲心跳聲
願祢細看細^聽
在祢眼^裡 在祢耳^裡
盡情流露沒修飾

每天感^恩 每天感^恩
神無時無刻看守
悠悠長夜裏 聽到祢在耳邊的
甜言蜜語

祈禱的聲音飄上半空後
但祢那美意知道否
神恩典一早鋪滿這地上
難道還未發現

奉祢的名來祈求 低首默默靜候
飄飄然回味這份甜
即使無求無言 不懂如何言詞
期望神亦會知

劃破心靈迷途時 點起段段樂事
是我與祢傳情達意
鬆開常纏眉頭 清心同來祈求
神甚樂意

禱告神傾聽 恩典甜絲絲
甜言蜜語

Make My Choice



I Choose 2011福音樂園夏令營

唔經唔覺,夏令營已經過左一段時間,同小朋友相處短短三日兩夜,難忘既片段,依然歷歷在目。

還記得旅遊巴考記憶題、BBQ排隊彼此服待叉雞翼、燒吓綿花糖、食吓大西瓜,
甚至流水柱時一滴不漏咁飲哂半邊西瓜汁,到第三朝齊齊紥羅馬炮架等等。

最深刻既,著住營衫融為一片橙、晚會敬拜被聖靈帶動既場面,依然意猶未盡。
各人帶走既,又豈只有Make My Choice To Follow You咁簡單?
那條長樓梯,你又重覆跑上跑落左多少次?

無論你想重溫夏令營片段,又或者覺得為主付出未夠,
咁珍貴既場面,點都要記錄下來,才稱得上為完滿既暑假。

盼望能藉著這首Camp歌,負托著每位參加者既熱誠及投入,
將與孩童同行既使命,不段延續更新。

Make My Choice
福音樂園夏令營I Choose營歌(2011年7月23-25日)
唱:朗喬‧頌妍
圖:秀雯 曲/編:家駿 詞:斌‧Cha‧家駿

巨浪前要堅定 或及時退一步
樣樣憑信心識去揀

遇着情緒風暴 絕望仍有出路
敗共成只差一線間

誰人放棄尊貴為我 已選擇無價的救贖
因着救恩 捨命降生 I will follow, YOU!!!!

學有得揀 學點揀 學主
立志擔當 在今天做起
神白白恕我罪過
求學像祢背負更多

學去捨己 學背上十架
效法基督 願一生隨祂
Make my choice to follow you
Make my choice to follow you

2011-05-07

全情投入搞Camp、寫Camp歌、填詞...

lunch time 填詞,等車填詞,過馬路填詞,搭升降機填詞,播歐聯填詞,滿享受~~
3至5月份
經歷了「4個婚禮,1個葬禮」

今年,仲有2個嚟緊~~

2011-05-02

邊彈邊唱


音樂人家

Cake

Mat-game

上次開party,想同琴邊既朋友傾計,可是彈得琴嚟,就分心唔到~~

對上一次兒崇,亦嘗試過邊彈邊唱,總想再進步多啲~~

有時很羨慕別人可以邊彈邊唱,是如何練出來呢?
吉中鳴、葉錫安仲可以邊彈邊講、邊彈邊教,究竟係點做既呢?

請教過音姐姐,原來人既大腦,同時1個感官只可以處理1種訊息。
即係,靠睇譜既仍然可以用口講野。

但我係靠聽覺,腦內正在編旋律,所以無感官處理講野,或唱歌。
因此,想邊彈邊唱,甚至邊彈邊帶敬拜,就要對如何同時分配眼,耳,口等感官訓練下喇。

當時,我就回應音姐姐:「如果可以好似電腦或iphone咁,加多粒CPU,行Dual Core,像多條音軌咁, 可以同部處理就好喇~~」

咁咪可以同時唱主音同和音,邊吹水邊唱歌~~

以前聽家姐講她朋友既媽,可以邊煲劇,邊鬧女,邊織冷衫~~
相信平時既我,不知不覺都用左好多感官同步。

即係,平時都係開住英超、聽住收音機、上住網、嘆咖啡~~

2011-05-01

創意

夾糖小禮物

最近朋友仔婚禮晚宴上,別具心思,小禮物竟然係夾糖,賓客可選擇,夾過痛快,極富創意。

所謂創意,其實係,在未試過既場合,嘗試一些其他場合已用慣哂經驗。
簡單啲講,在糖果鋪夾糖,唔出奇。在晚宴上派小禮物,亦唔出奇。
但在晚宴上將夾煻當為小禮物,就新鮮,實用,既滿足賓客,又富創意。

同樣概念運用在教會內,一樣可以。
等於以往教會只會用琴,演唱會已用緊樂隊、燈光,舞台效果。

現時,教會只要琴,加支結他,或成隊樂隊,已很豐富,播埋youtube就新鮮。
如果將來加上燈光及舞台效果,就係創意。

畢竟,創意呀,新鮮感呀,係吸引,不過,一實行就有讚有彈。背後還需要付上代價。

當晚晚宴,除了夾糖,枱上還有一缸金魚,很美。
當晚新郎哥宣佈:「有興趣攞條金魚返屋企養既...有請....」
亦聽到有份幫手0既兄弟講:「幫手食多啲夾糖,如果唔係,今晚仲要搬返走架~~」

創意...實行...咳~~

不過真係好實用,包糖..我仲食緊~~