2008-11-04

Handbell-Choir 聖誔獻出真的愛

音姐姐既新任務,製作一份 HandBell 譜。

click to comment

估唔到近期 Wii Music 內玩既 mini game 竟可大派用場。
這個整譜既過程好特別,好有趣,我幾enjoy!哈!!

click to comment

由於太吸引,我花了短短2小時就完成,包括錄起demo,歌名係"聖誔獻出真的愛"。
大家可以按以下連結聽下。
聖誔14-Dec-2008主日崇拜會連同幾位小朋友獻奏Handbell-Choir,得閒就來捧場!!將聖誔既福音宣揚,感受平安既氣氛。

寶島手信

朋友送既手信,我珍而重地,現在才捨得食...

click to comment
我由中四第一啖鳯梨酥,就開始愛上。

click to comment
而陶笛,則由青海之旅便開始迷上了。

兩份也是我喜愛的禮物,真係準!!

2008-11-03

Latee & 栗子燜雞翼

踏入十一月份,秋末,氣溫下降,窗邊落著濛濛細雨。
今日到上環見工,僱主是外國人,他與朋友合夥搞I.T.網上廣告,來自英國,旅居上環。
一方面要習慣以往海外留學所累績的外國風度,與西人的英式對話。
另一邊廂,要保持一貫英式文化,談談天氣,基本禮儀,客套問安,
欖球賽事至英超聯賽,懂幾多書包,拋幾多。
他也讚我英文了得。

跟他到咖啡室面談,收銀小姐問想喝什麼?
我點了杯Latee,既得體,又令人覺得有品味。

click to comment

click to comment

會面後,僱主離去,我望着咖啡杯,悠閑坐了整個下午,睇了數頁報紙。
撮要一則副刊,

click to comment

click to comment

被上環的電車路、海品店、石板街迷死了。
近年上環漸漸成為設計人與青年浪族的聚居地,
造就一個小小的創意階層氣氛。

我又有感而發,
人到中年,站在人生的彎角,回首前半生只問耕耘,
不免有「為誰辛苦為誰忙」之嘆。
見前輩都是成績,始悟一向忘了一句:
「採得百花成蜜後」- 百花成蜜,我不就是為此而忙嗎?

難得這下午,扮下外國人,寫下散文,免費扮下有錢人。
一杯Latee實在唔夠喉,還想點杯凍咖啡Frappuccino
但又實在太貴,於是離開咖啡室,取而代之,前往牡丹樓點奶昔,
差點衝口而出點Frappuccino,M記幾時有Frappuccino賣?

與西人對話,總會莫名地受其不拘小節,生活節奏緩慢,及西洋風韻而感染,
還是回家將雪藏雞翼解凍,煮返馬騮鐘意食既栗子燜雞翼,

Latee & 栗子燜雞翼
扮完有錢人,做返住家男。

click to comment

11月份福音樂園敬拜

貴人想用返我在教計內既故事"摘蕉傳統",以下是我e-mail 回覆貴人既對話。
想睇返"摘蕉傳統"既powerpoint 可參閱本Blog 2008年7月2日

click to comment


Dear 貴人,

福音樂園既敬拜好感動呀,詩歌"來稱讚祂",你講到羔羊被殺時,配受頌讚,想到主耶穌為我們犧牲,我邊彈邊眼濕濕,也促使我加把勁地藉琴敬拜

往後也頭昏腦脹,用左"來稱讚祂"來入"I Love You my Jesus My Lord"既intro
唱歌既歌仔同歌仔夫人 O 咀望我 也懵然不知,連錯兩次....哈哈

附上"摘蕉傳統"既powerpoint, 及故事於excel 檔案內

幾時家庭崇拜會用這個故事?我想來捧場..哈哈

Regard,
Ka Co

click to comment
我透過這座琴敬拜

click to comment

敬拜中,貴人公開罵兩個小孩,
"你地係咪唔感恩呀!!..."
"唔感恩呀!!"
(那日主題係"Thanks giving 感恩")
之後,成行與鄰近既小孩...全部地震... r哂底..

click to comment

貴人真係勁,敬拜內公開罵人,做咁耐司琴,我還是第1次見,事後佢同我講,其實佢當時好驚,驚小孩既父母唔鐘意。
我也隨即安慰,可能D家長會讚"罵得好,幫佢地教子女,唔專心丫啦!唔感恩丫啦!

click to comment
呢個係乖既小孩,唔係被罵果位

2008-11-02

街角隨想

click to comment

街角見兩少年hea 下 hea 下...
腦海即時覺得,現今青年,一代不如一代...
又再諗下,可能上一代睇我地都係一樣,
只不過當佢地覺得我地hea時,我地聽唔入耳。

所以,環境及身邊既人可能都改變不大,
改變既,可能只有自己。

買菜舉重運動

click to comment

左手攞8kg御品牌三色米,右手拿8罐裝可樂。
尚有一袋二袋麵包、提子、唐生菜、豆腐蒸鯪魚肉、燜雞翼既八角等不計其數。
返到屋企門口,無手時諗過用額頭撞門鈴而入。

回家全程有如舉重千斤,肩頭就來"勒"較。
3日一小次 、7日一大次既買"食送"生活。

唔怪得我好似矮左....

2008-11-01

以琳書房

click to comment

基督教既工作環境跟外面好唔同
連interview, 開始與結束都有一齊祈禱... "O咀"
面試談話內容係...分享信主經過,生命見証,多過實際經驗
每日早上由店內職員輪流帶領敬拜靈修
每星期四全公司職員連同分店一同聚會聽道
工作職責係...對住影音產品...日日聽新既詩歌...

這樣的工作環境....真係難得
而我.....得左....請左我...

但係..我又推左...
原因.....
我好享往這份工作既性質,可以將信仰同工作連在一起
但係.....
人工實在唔夠我買樓養妻活兒....

唉~~~生活...淡淡似是湖水...
生活~~~~迫人

生活~~~~